10 kg till!

Yes! Sitter här i Evas kök och diskuterar träningen...Informerade att innan jul ska jag vara uppe i 40 kg bänk igen! Eva ser mest frågande ut och öppnade precis ett paket vispgrädde..Hmm..Känner att vi inte rikitgt är på samma nivå, men de gör inget, Jag tycker om dig ändå gumman! :)

Jodå, visst somnade jag framför Pearl Harbour igår..Såg nog max en timme, så jag missade i stort sett allt det sorgliga...Hmm..Kanske lika bra såhär i efterhand.
Ringde jobb och snackade lite skit med Gud innan sängdags...Väl i sängen plöjde jag igenom halva Cosmo..inte trött, kan det bero på att jag är van vid att jobba natt kanske? Troligtvis.

Vaknade av att Stefan på HD ringde mig..Han bad om utsäkt IGEN! Har inte fått min tidning på 6 dagar..Räkningarna är betalda och märket sitter på dörren så vad fan är problemet? Stefan sa at dom hade vikarie...varpå jag utbrast "OCH??" 6 dagar??? Prova säga till idiot-sommarjobbaren att jag ska ha en tidning, annars får han en dörr i huvudet nästa gång.

Jaja..Stefan skickade en HD med posten idag...den fick jag..hör och häpna. Säger snart upp min jävla prenumeration.

Nåja..nu ska jag dricka juice..och sen ska jag sälla med Eva i det gröna när hon äter lunch. Nice!

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0