Aggressiv

Nu är det dags igen.

Förbannade hyresvärd.
Satt och funderade på min lägenhet. Man blev lovad..
"Vi fixar"
"Vi ringer"
"Vi bokar en tid" och "Vi ska kolla på det"

Jodu. Eller inte.

Satte mig ner och skrev ett låååångt mail precis. Hoppas jag inte blir utkastad på köpet :S
Haha. Men de kan dom gott höra. Nu vill jag ha ut min jävla bänkdiskmaskin som inte fungerar. Jag vill ha målat i vardagsrummet och att sprickorna i taket ska fixas. Jag vill ha minst två nycklar till till lägenheten. OCH jag vill ha svar på hur vi gör med golven. Tyckte att jag (eller egentligen pappa) var trevlig och tillmötesgående där..Vafan får man för det? Inte ens ett jävla svar.

Fan vad jag stör mig!
Idioter!

O där sneade Sandra igen ja.
Ovanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0