AJ!

Fotledsont och öm i huvudet fortfarande.
Men vet ni vad?
Vem fan bryr sig?? :)

Helt underbar dag! Idag är en sån dag då folk kan säga vad dom vill och jag ler ändå.
Idag är en sån dag då jag kan bränna av mitt allra charmigaste leende precis hela tiden.

Jag älskar den känslan!

Mycke folk, hög partystämning. Drinkar överallt, musik överallt. Kan man vara annat än nöjd med livet? O då jobbar jag ändå..Haha!

Dessutom har jag redan lyckats med en "Sandrakommentar"

"Räcker detta med gummiband?"
"Yes...tack så jättemycke, du är en pärla som alltid"
"Du...tacka inte, jag inkasserar sen"

Eh? ;) Haha behöver jag berätta att det blev en konstig blick och ett asgarv ett par sekunder senare? :P
Så typiskt mig!

Ha en helt underbar kväll och natt!
image169

Kommentarer
Postat av: Mikke

Oj, påminner om Lilla Sjöjungfrun.. Ooooh... *le drömskt*
Och jag tror nog jag tagit mer än en öl åt dig ikväll.. ;) Nu är jag dock hemma efter taco + ölkväll.. :D

2007-08-17 @ 23:06:47
URL: http://www.uns0rted.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0