Att kapa en duva..

Det höll jag på att göra igår..Haha. Satt en duva uppe på fönstret, och när jag stängde flyttade idioten inte sig så jag höll på att kapa av benet..Oups :P

Pappa! Vad ska du göra i helgen? Är du sugen på Vallåkraträffen på Söndag kanske? Kommentera ;)

Bra sätt att kommunicera med sina föräldrar på..Haha. Slipper prata en massa med dom.. Nej..Jag skojar faktiskt :) Jag brukar vara trevlig och ringa en gång om året.. :P Eller en gång om dagen..eller hur var det nu`?

Är medbjuden på After Work ikväll (fredag alltså) dock ska jag ju jobba sen så de skulle i så fall bli nyktert. Dock tror jag att jag hoppar...måste diska och städa upp lite i min våning...Ser rent ut sagt för jävligt ut efter dagens "släng kläderna här, hoppa i säng, laga mat men diska inte och duka inte undan" smått lat och äckligt trött med huvudvärk som sagt. Kan ju vara rätt skönt att slippa göra allt på lördag/söndag också!

image120image119image118image117

La famillia ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja, det är väl möjligt. Om det är ok väder på söndag
alltså :)

2007-08-17 @ 10:46:19
Postat av: Anonym

Ja, det är väl möjligt. Om det är ok väder på söndag
alltså :)

2007-08-17 @ 10:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0