Bättre?

Is it getting better
Or do you feel the same?

Sunday Bloody Sunday. Jävlar vilken passande beskrivning på dagen. Jag har inte gjort något som ens kommer i närheten av att kallas vettigt. Om man inte räknar att jag har ätit..men ja, ni som känner mig vet att sådant sker automatiskt. Sandra das soptunna :)

Men i alla fall. Äckligt seg söndag. Somnade på soffan när jag hade skrivit mitt sista inlägg. Hade satt klockan på 17,30. Jo just det. Vaknade av det vibrerade på min mage (telefonen låg där av någon anledning). Funderade på att slänga in telefonen i väggen och fortsätta sova till imorgon. Men nej...tryckte på nån knapp och somnade om. 9 minuter senare vibrerar det igen...Jävla Snooze. Den som uppfann det är roten till allt ont i världen, allvarligt talat. Man blir inte alls piggare på dom 9...18...27..minuterna som man snoozar. Mög är vad det är.
Telefonen började vibrera som fan igen...tar en titt på den och konstaterar med dimmiga ögon att den ringer...F...O....F...F...O...tog ett tag att läsa och när jag väl läst klart hade han lagt på.. Somnade om och vaknade efter satans nio minuter. Fuck this world som inte låter mig sova. Jag går väl upp då.

Ringde upp Foffo...Fick skjuts till Videomix, lämnade filmer..Kaffe med honom och mamma. Ner på stan med mamma..Mat och hyrde en film.
Nu sitter jag här.

Sjukt vettig dag, verkligen.

Och imorgon börjar man jobba igen. Om man kanske skulle ta och hälsa på Emil...Han jobbar på kyrkogården..Han kanske kan gräva ner mig nånstans?

Dessutom sitter jag här med mongolidfunderingar.
Var faaaaan tog superkyliga Sandra vägen? Hon som kunde fetdissa någon och sen hålla det resten av livet (funkat än så länge på dom jag har gjort det med i alla fall)
Hon lyser med sin frånvaro just nu i alla fall. Hittar nån henne kan ni väl skicka tillbaka henne...säg att allt är förlåtet och att hon behövs igen...Verkar inte bättre för tillfället anyways..
Hur blev jag velbosse??

HAHAHAHA På tal om Bosse...

Fy fan vad kul.

Står utanför Cardinal..eller egentligen mellan Cardinal och Tempel. Fram till oss kommer en kille...rätt så icke-snygg får vi nog ärligt säga.

"TJeeeena tjejer...Vill ni in på Tempel eller?"
Nej..vi är på Cardinal..
"Men kom iiiigeeeen klart ni ska in på Tempel!!"
Vafan ska vi där inne o göra?
"För att det förmodligen är det ENDA stället i hela Sverige som jag kan fixa in er på"
Tack...men vi kan nog "fixa" in oss själva om vi nu skulle vilja gå in där..
"Men kom iiiigeeen...ni är ju rätt söta också!"
Vadå också? Vad är vi mer?
"Ähe..haha oj..blev visst lite fel där"

Killen går iväg och ska ta sig in på Tempel...vakten ignorerar totalt...
Killen börjar skämta lite med vakten....Vakten börjar se irriterad ut...
Killen försöker gå in...Vakten föser bort honom och ber honom gå därifrån...

Nån mer än jag som tror att han hade haft liiite svårigheter med att "fixa in" oss?
Räck upp en hand liksom...

Kommentarer
Postat av: gud

Tja det kan ju vara så att det här skåpet som nu försökte att få in er hade lyckats med det...frågan är nog mer om han hade lyckats att ta sig in själv efter att ni hade kommit in. Tror inte det. Men det är ju alltid lika roligt att se. Blir alldrig tröt på den synen. Hmmmmmmmmm kan gud vara elak. Tja varför inte *LER*. läste ovan att peter inte kunde komma, men vad är nu detta. Borde han ha gjort ändå även om han skulle upp tidigt. Han har ju en snabb cyckel. Lycka till på jobbet i morgon. Hoppas du får en liknande vecka som den som har varit. Och glöm inte att be den andra att berätta vad som hände där i veckan med restaurangen. Du får dig ett gott skratt. Nä nu var jag elak igen. Ha det

2007-08-13 @ 05:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0