Beslut.

Yes.
Klart....O jag mår mycke bättre! Sen får vi väl se vart de leder :)
Man märker helt enkelt!

Nu ska min blogg bli trevlig igen!
Har en riktigt bra natt. Mina grabbar i restaurangen är tillbaka igen! :) För att inte tala om älskling1 och älskling2 i köket :) Bara det gjorde mig sjukt nöjd när jag kom hit.

Har dessutom lite att göra, månadsavslut vettni, finfina grejor :) Haha! Låter väl iofs lite dumt när jag säger att det är något att göra, om en månad när allt drar igång för fullt är det ju knappast något att göra..haha! Ähe nu är det i alla fall :)

Har skrattat ihjäl mig åt Eva idag...eller nej. Jag och Eva har skrattat halvt ihjäl oss åt mig.
"Hahahah....*paus* hahahaha...hade det inte..hahah varit sjukt kul..haha eller nej...inte sjukt kul...hahaha men jooo SJUKT kul om man hade....hahahaha gjort såhär...hahahaha"

Öh? Som sagt...vi har vårt mission imorgon..Eller efter dagens konstaterande har vi två misson imorgon. Bara en sån sak.

Har pratat med Maggis idag också. Underbart! Nästa onsdag är det du och jag babe! :) Ska bli riktigt roligt!

Nu sitter ju jag då här och börjar bli galet mätt..Delikatesstallrik. Gott, för nu var det ju faktiskt ett tag sedan. Men hjälp vad märktigt det är..O jag som inte skulle äta så mycket på nätterna. Ojdå..Ajdå..

Fick sms av KusinVitamin idag. Han tyckte det var himla trevligt i lördags, mer sånt ;) Yes, klart det blir. Men som sagt...två månader är vita för mig nu. Avgiftning ;) Usch nej, så kanske man inte ska säga? :P

Nepp...Motionera i trappor ska hon göra nu minsann!

Hoppas ni sover gott där hemma!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tar det där.... Det är ju en klassiker! :D

2007-08-01 @ 19:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0