Bilderna

Yes, här kommer då bilderna från Söndagen också..likabra o köra..
Sen blir'e playan för mig..Japp med solkräm ;)


1-3 Hur många krävs det för att starta två engångsgrillar?

4. Brorsan är sjuukt stolt över att maten är klar

5-6. Maaaat

7. Mätta och belåtna i solen

8. Mams

9. Efterrätt och kaffe

10. Trötta efter en dag i solen

11. NEJ jag förnekar det! Jag ha aldrig bott med denna dåren :P Snygg bild du...sjukt charmig..verkligen. För er som inte känner honom kan jag tala om att: 1. Nej han är inte tjock. 2. Han brukar inte se ut så.. typ :P


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Foffo

fina bilder hahahahaha. det får vi ta och göra om igen ha en trvlig afton puss

2007-08-07 @ 19:56:27
Postat av: Eva

Bild 7: Haha Posing-Micke!
Bild 11: Borde inte sådana saker låsas in? O typ... kasta bort nyckeln...

2007-08-08 @ 10:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0