Boende

Just nu skulle jag kunna flytta in i min telefon..Det sista dygnet har jag tillbringat galet mycket timmar i telefon.
Började med att storebror ringde inatt och yrade om att det var 74 olika personer som ville träffa mig på Hampan...jodu ;) Blev småprat och allt och alla i ca en halvtimme..

Upp i morse och pratade med Eva..Blev dock en livefrukost med henne sen (ni ser ju nedan). Sedan dess har jag pratat med Tobbe två ggr...och ett annat samtal om djur, banker, mina betyg, om jag är smart osv.. Hm? Jag skrattar..Jag har kul..men...Ja MEN!!!
Det är med "men" är en jävla grej..

Skit i det nu!

Det är fredag...Pappa ska komma hit och fixa upp spegeln...han ringde mig för typ två timmar sen så man kan ju undra om han har kört vilse på väg från Landskrona?!
Efter det ska de käkas middag..Sen dusch och fix..ni vet..pilla med naglarna och sånt mysigt..

En ny bok kanske? Har ju äntligen lyckats läsa ut den förbannade Liza Marklund boken...De tog ju sitt tag :P haha och då är jag ändå en snabb läsare!

Näe hörrni...var nån sugen på vin ikväll eller hur var de?

Kommentarer
Postat av: sandra

vilken marklund bok har du läst ut?

2007-08-24 @ 16:13:34
URL: http://lsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0