Camp Holadios

Jag blir fortfarande sådär pirrigt glad när jag hör Hellogoodbye - Here in your arms

Sööt!

Den dök precis upp på MTV...och ja..jag sitter fortfarande här i min soffa och softar.

When you are the one
The one that lies close to me
Whispers "Hello I miss you quite terribly"
I fell in love, in love with you suddenly
Now there´s no place else I could be but here in your arms
.

Jag drog iväg ett sånt där jätteärligt sms igår innan jag gick hem från Eva.. Precis när jag kom hem fick jag ett samtal: "Jag tycker om dig jättemycke,det vet du"
Naw!
Men nu är det som det är..Och det är nog bra det också! :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra nilsson

Hej samma sak hände mig... när jag hörde hellogoodbye,s nya låt here in your arms...min dröm är att träffa dom
men ja tror att dom ej har haft någon konsert här i sverie. Forrest kline är ju han som sjunger i bandet han inspererar känskor hos en med den låten... en morgon när ja var tröt så startade jag tvn o där så ja musik vidion med på mtv o vaknade diräkt...Ja tycker dom är bra o dom växte upp i soliga calefonien eller va de södra...svara gärna!!!

2007-09-08 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0