"Det är en klassiker"

Eva min Eva...du är inte klok!
Nu är det konstaterat.
Mycke saker kan vara en klassiker...Men saker inne på Apoteket (oavsett vad det är) är INTE klassiker :P
Min pappskalle till gumma ;)

Har ju som sagt varit på mission idag..Tyvärr fungerade det mindrebra då halva Helsingborg skulle på samma mission..Hur jävla friskt det nu är? Så vi ska upprepa detta mission imorgon..08,45 :P
Fick dock gjort annat... Som jag senare fick mig en totalt omotiverad utskällning för. Jag förstår verkligen ingenting.
Och allvarligt talat...Det här med att inte förstå något börjar gå mig sjukt mycke på nerverna. Så jag lägger ner.
Jag tänker inte försöka förstå.

Vaknade och fick kasta i mig en banan och springa ner på gymet. Shit pommes vad vi tränade. Det är ju tung vecka denna..denna och två till rättare sagt. Så tungt it is. Körde bröst, triceps och axlar. Tre övningar på varje.. och tungt. Aj Aj vad det kommer att kännas imorgon. Men nice!
Ska träna imorrn kväll också. Då blir kondition, Tjohej!

Mackan min underbara Mackan har stått här o snackat skit i väntan på hans tåg ikväll. Måste verkligen gå ut med jobb innan han flyttar till England.. Fan vad jag kommer att sakna honom :(

Snart gått tre timmar, redan. Galet vad mycke fortare dom första timmarna går när man har sällskap i huset igen. Härligt :D
O i helgen är det fullt hus, det har jag faktiskt saknat!! Ska bli riktigt skoj!

Näe..sov gott era plommonskaft :D

Kommentarer
Postat av: Eva

Jo det e visst en klassiker!

2007-08-02 @ 00:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0