Det går bra det här!

Fördelen med att ha saker att göra nästan hela tiden.
Tiden går fort!

Har pysslat och haft mig med en massa pill fram till nu. Nu kommer snart frukostvärdinnan och därefter ska jag börja trixa med konferenserna. Får röra på mig i en timme eller så, nice!

Blir en lång tisdag.
Hem, äta frukost och packa ner tvätten..diska. Allt för att hålla mig vaken till 9. Då ska jag ringa kära Mikael på BroGripen. Ska bokas tid med målarna, finally!
Sömn efter det samtalet.
Upp och tvätta...Fixa middag och sen kaffe som sagt.
Sen dags för jobb igen.

Onsdagen blir de sömn, middag, träning och tvättupphängning.

Planerna så långt.
So far, so good.

Hoppas på att få ett samtal ang. jobb också.. Vad tror ni? Har man en chans?

Har beställt min jacka förresten! Röd ulljacka...Helt underbar. Behöver ju en lite varmare höstjacka än den jag glider runt i för tillfället. Den är visserligen vind och vattenavvisande..men varm? Njet.
Så...min röda ulljacka blev det...Dom hade dessutom nåt reapris på den idag, lika bra att passa på! Riktig vinterjacka funderar jag på att shoppa i Sthlm. Dom kanske har nåt lite roligare där? ;)

Hittade den andra bilden från Cardinal i lördags...den var inte alls lika bra som den jag la upp här...Så den får ni klara er utan :P
Nästa vecka kommer Nöjesnytt ut..Vi väntar med spänning :P haha!

Nu jäklar ska de fixas med konferenser ;)

Tjipp!

image166
Detta ville jag ju få mer användning av i sommar :(
Verkar som att hösten har kommit på riktigt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0