En 8:a!!

Yes! Jag fortsätter med mina fina dagar.
Upp klockan nio i morse efter minimalt med sömn inatt...Jävla galningar som bor/rör sig här. Aja..Jag överlever, snart vinter och då stänger jag mina fönster ;) Haha!

Ner till Eva för bacon, stekt potatis och hårdkokta ägg :P Du e kass gumman ;) haha!. Kaffe och cocosjuice till detta. Därefter blev det till att montera garderober..Shit..fram med musklerna sandra...för givetvis kunde vi inte montera fanskapet på golvet och sen bara resa dom..nejdå. För lågt i tak...Så...lyfta, skruva, hålla fick de bli istället.. Hmm..Nåja. Vi konstaterade i alla fall att på en skala mellan 1 och 10 är vi en 8:a när det gäller "händighet". En svg nia emellanåt...men å andra sidan blev det en sjua där ett tag också..så 8:a fick de bli :) Nöjer mig med det faktiskt, det är ändå bra! :)

Efter detta var de bara att jogga (jo eller hur) ner på gymet. Körde rygg, ben och biceps. Stenhårt. Min biceps på högerarmen har typ låst sig..Kul :P haha!

Sitter nu hemma, har precis tagit en underbar dusch, målat naglarnao slängt på mig en tunika sålänge. Eva kommer och ska käka lite pytt i panna innan hon ska jobba och innan jag ska ner till mamma och käka kräftor ;) Mumma!

Lite pics från dagen kanske? ;) Så här långt iaf...hehe ;)


1. Hålla Hålla, Skruva, skruva
2. 2, 40 höga jävla garderober...Jag är 1.70. Do the math!
3. Dags att komma ut ur garderoben Eva ;)
4. Jag kramas med stegen...i garderoben ;)

Ikväll kör vi racet!

image199

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Singel! Tja inte på måndag

2007-08-12 @ 09:12:10
Postat av: BIG

Ser utsom du har sjukt feta axlar och håller armen vänsterhanden på axel.Lurig bild.

2007-08-12 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0