En timme?

Tittade nyss på klockan.
Va?
Vadå bara en timme kvar att jobba?? Vad hände här?
Mellan allt letande, klippande och fixande har tiden bara sprungit iväg. Galet.
Har klippt pinkoder, letat efter bekräftelser och förberett en konferens... Känns inte så mycke men där någonstans försvann iaf tiden.
Jahaja..

36 arbetstimmar kvar denna veckan dårå :P
Nice!

Satt och pratade med mamma innan..om det här med att göra slag i saken och faktiskt dra mig utomlands ett halvår eller så..
Borde...för att inte ångra det sen.
Men (här skrattade mamma) jag är så sjukt nöjd med att vara hemma.

Jag älskar min lägenhet (min, min, min)
Jag älskar att ha familjen på några minuters avstånd. 3 min ner till mamma, 15 min ut till pappa eller till brorsan på råå...Eva på bottenvåningen, alltid redo för en kaffe eller en frulle..
Träningen nerför backen.. folket på gymet..
Polarna..uteställena... (enormt fjantigt, jag vet!!!)

Å andra sidan..ett halvår av mitt liv är ingenting. Men det är en grymt bra erfarenhet... och en chans att göra nåt helt annat...
Vill ju inte stå om 5/10 år och ångra att jag aldrig gjorde något..Humm..
Jobbigt läge.

Nåja..man kan alltid spana...hittar man nåt intressant så gör man..Gör man inte de så..attans..Haha.

Nu ska jag leta upp fler pärmar och bli halvt galen på köpet!

Natti! O kom gäääärna med smarta kommentarer om ovanstående!!

Kommentarer
Postat av: Mikke

Hemma i all ära, men ett halvår utomlands kan vara en karaktärs-trolldryck deluxe, hemma finns alltid kvar. :)

2007-08-14 @ 06:49:41
URL: http://www.uns0rted.com/blogg
Postat av: mamma

Borta bra men hemma bäst, men låt inte livet springa ifrån dig, gör vad som känns bäst och rätt. Ett halvår ska vi nog klara utan dig, det finns internet och man kan åka dit och hälsa på oxå ;), Dubai hade suttit fint i vinter. kramisar o du --hemmet finns alltid kvar och vi också!

2007-08-14 @ 11:54:50
Postat av: Dina

Sandra, jag funderar också på det där.. Gör det! Min kompis Emma är nere på Cypern just nu.. Kan du få tjänstledigt eller nåt så att jobbet finns kvar när du kommer hem finns det ju inget att fundera på, ens? ;)

2007-08-14 @ 13:16:32
URL: http://walfridsson.blogg.se
Postat av: BIG B

STICK!!!!!!!

2007-08-14 @ 16:09:58
Postat av: Mikke

Såliteså, den fria viljan är ju vad som formar en till den personen man på något sätt "vill bli" så.. Du gör som du vill, har du ingen som hindrar dig så är det ju ännu bättre.. :)

2007-08-15 @ 00:02:12
URL: http://www.uns0rted.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0