En ursäkt och beröm..

..Yes, det var minsann vad jag fick idag! Kunde jag iofs vara värd men skönt att höra ändå :)

Sovit massor idag (massor för att vara mig) hela nio timmar! Har bara hunnit med frukost, sömn, dusch och mat hos mamma innan det var dags för jobb igen. Men det gör inget. Här är det lugnt ikväll, skönt! Kommer att hinna med massor av jobb som släpar sen gårdagen.
Imorgon lär jag väl knappast hinna ett dugg, snacka om fullt upp!
Men då är vi massor av personal i huset så det ska bara bli skoj :)

ServisMackan mötte mig med kaffe med varm mjölk i dörren när jag kom till jobb idag. Du har ingen aning om hur uppskattad du är! :)

Gick in om Pinglan innan jobb idag också, kände att jag behövde lite "Petter-pepp". Dock var vi båda lika less, men i vårt fall blir två fel oftast rätt :)

Nej, ska jobba vidare här. Inte för att jag behöver stressa men annars lär jag bli nannig tror jag..Är trots allt femte natten inatt så..

Blir mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0