Fina grejor!

Jajemen!
Lyckades somna om efter mat och tvtittande innan..Och sov i ett par timmar.
Vaknade lagom stel på soffan och fick köra lite tempo med hårplattning och skjortstrykning. Hoppade ju träningen eftersom mina skoskav inte är att leka med. Liiite trist att springa en halvmil med mega-skoskav. Ingen aning om jag kommer att fixa det imorgon heller.. Får kanske köra styrka imorgon och sen springa på fredag eller lördag. Kan man ju också göra iofs..

Gick ner till mamma och drack kaffe och käkade en macka..O invigde henne i planerna på det här med att läsa en kurs...Någon som verkade mer nervös över detta var Eva.. "VADÅ BÖRJA PLUGGA?!" haha som att det var det värsta hon kunde tänka sig :P

Iväg till jobb och samtalade med svägerskan under tiden. Frågan "Vem är du och vad har du gjort med Sandra?" har kommit upp fem gånger idag, Tobbe, Patric, Eva, Svägerskan och Pinglan. Haha. Tydligen har jag varit på dåligt humör liiiite för länge. Haha! Men nu har solhumöret hållt i sig i flera dagar. Behövde nog dom där nio dagarna för mig själv!

Väl på jobb..Tja underbart!

Anders lyckades nästan ge mig en hjärtattack. Skrämde halvt ihjäl mig men fick ett gott skratt sen.
Tomas var överdrivet hjälpsam, tackar!
Världens bästa Mackan var kramig och allmänt mysig. Fick snackat massor... Kommer att döda dig om du inte kommer tillbaka till mig snart! Vi är ju framtiden här ;) Stooora planer!

Tittade ju in om Pinglan på vägen hit också..Han ska bli stor och flytta hemifrån :) Naw..

Nu äre käk och sen en massa jobb som återstår...Men de gillar vi!!

Grymmers, Coolers ;)

Kommentarer
Postat av: Eva

Är det konstigt eller??? Jag trodde ju du skulle sluta i lund o leva på csn o grejer!!!

2007-08-30 @ 06:54:51
URL: http://fantasifeber.blogg.se
Postat av: Anders

Det var ju helt sjukt vad rädd du blev!! Var
ju faktiskt inte meningen....men så blir det ibland. ;) kuL var det i alla fall

2007-09-03 @ 16:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0