Fynd!

Gick igenom mina sista tre kartonger för nån timme sen. Var på jakt efter DVD'n med mitt fallskärmshopp på...Kom på att det måste vara en bättre upplevelse att se hoppet på min Stora tv.. ;) haha. AHH..på tal om..Måste ringa Johnny..Mailade honom ang. hopp från luftballong, tror ni jag e sugen eller? JA! Han tyckte jag skulle ringa..ska nog göras imorgon!
Hittade inte DVD'n..Hm...den måste vara där någonstans...annars snor jag pappas kopia ;)
MEN...för att komma till saken så hittade jag min gamla Savage garden skiva...
Med "The lover after me"

Hmm..

Here I go again, I promised myself I wouldn't think of You today
It's been seven months and counting
You moved on, I still feel exactly the same
I'ts just that everywhere I go all the buildings know your name
Like photografs and memories of love
Steel and granit reminders, the city calls your name and I can't move on

Mys.
Typ.

image235
Hmm..Visst äre kul med informationstavlor? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0