Gah!

Juhupp...Så kul var det.

Tavelkrokarna passade till tavlorna i hallen...dock inte dom i köket. Very spännande.
Blir med andra ord en tur till IKEA med pappa nu...Wiho. För sen sist är jag verkligen positivt inställd till IKEA...eller hur var det nu?
Snälla någon...ber till en högre makt att det INTE är barnens dag idag. Då spyr jag.

Hmm...jaja. Blev en trevlig frukost med Babe (pappas smeknamn på Eva nuförtiden) imorse.. Även om hon inte verkar tycka om mina nyttiga inslag som t.ex. fullkorn...onyttiga gast...ska nog lära dig ;) Vänta bara till träningen! Mohahaha...

Näe..Nu ska vi bege oss... Fast pappa verkar ha fastnat med sin telefon i mitt kök, han verkar inte förstå det där med mobiltelefon....mobilt..rörligt...hm näe..de e klart, kanske inte är lika självklart för alla ;) Haha.

Tjillevippen

Kommentarer
Postat av: Babe

Okej lite creepy smeknamn svärfar har gått och gett mig... Men jaja bara att gilla läget. Hoppas du ges möjligheten att kväva en unge med barnstolen Mamut....

2007-08-22 @ 11:51:03
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0