Galen kväll!

Haha det är bara tre timmar som har passerat på jobb, men hjälp vad kul jag har redan.

Ett litet utdrag:

Två fransmän har lärt mig vika flygplan
En av amerikanarna förklarade att han älskade mig efter att jag berättat att Burger King ahr öppet..När han kom tillbaka med maten friade han till mig..
Mina hovmästare försökte vara snitsiga och snodde rosenbladen på bordet i foajén och kastade dom över mig..gulligt!
Jag, Mackan och Johan körde "Saturday night fever" dansen uppe i köket
Andra Mackan fick leka utkastare när jag fick ofrivilliga beundrare utifrån

Och jag ska jobba i 6 timmar till. Jag har en känsla av att detta blir en bra natt.

Sitter just nu och diggar "Don't blame it on sunshine" Na na na... :)

Hoppas att Ni har en lika bra lördag som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0