Hett.

Jehupp...Ännu en partykväll över...Och snart har hela söndagen gått..Ångest!

Mysigt med kräftor, räkor, vitt vin och massa skitsnack igår.
Fick svar på min fina fråga av Eva igå (bra med en svägerska som är polis)
Min fråga var ju vad som kan hända med mig om jag hade vaknat mitt i natten och upptäckt att någon hade klättrat upp till tredje våningen och hängde halvvägs in genom mitt fönster..Om jag då knuffade ut honom (vilket faktiskt hade varit min första instinkt) vad hade hänt då?

Tydligen kan man bli dömd för vållande till annans död..Hrm..med andra ord knuffar man och stänger fönstret och låtsas sova..eller? ;)

Jaja...efter mys med familjen begav jag mig ner på staden...Skulle träffa Eva. Mötte snygg-Brad på vägen. Fick löfte om Cardinal även för hans del;)
Träffade Eva och placerade oss en milsslång kö till Cardan...kändes lite småsegt men gick faktiskt rätt fort...tror de tog tjugo minuter eller nåt. Gött.

In och shakade..Hade väl en halvseg första timme innan vi upptäckte allas vår favorit..Patrik :)

Blev close-up dansen...massa skratt och värmeslag :P
Träffade Emil och svikaren från gymet :P Plocka du dina äpplen på Friskis! :P

O ja..Brad kom dit...och dansade på baren...herregud :P
Annars var väl allt som vanligt, inga sensationer men många goda skratt!

Kvällens sämsta raggningsreplik:
"Vill du gå iväg och bada med mig?"

Kvällens garv:
Eva som råkade skrämma ihjäl mig på dansgolvet.

Kvällens snygging:
Alltid Patrik, inga nyheter där inte

Kvällens dilemma:
Att ha/inte ha.

Kvällens sämsta:
Jag har absolut noll motståndskraft mot en viss person. Jobbigt!

Kvällens ångest:
Absolut iiiingenting :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Patrik = VIIIILKEN DAG SOM HELST I VECKAN!!!! GAAAHHH!!!!

2007-08-13 @ 00:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0