Hjälp?!

Okey. Efter gårdagens samtal med gammal jobbkompis fick jag för mig en sak. Eller, har funderat på detta innan men nu vill jag, på riktigt!

Vad som sas under samtalet?
Nåt i stil med att han tyckte att det var så kul.. Han satt framför samma tjej som jag var för fem år sen, samma humör, samma humor,lika nära till skratt och leende. Ändå hade jag förändrats så mycket. En helt ny säkerhet och vilja.. Som att jag vet precis vad jag vill och ger aldrig skulle få för mig att nöja mig med mindre även om jag kanske gör annat under tiden.

Kul att höra. Och jag insåg att det är klart att jag vet vad jag vill.
SÅ...Har börjar kollat på distanskurser på nätet, men jag hittar inte ett skit :( Men jag ger mig inte! Jag vill läsa en management kurs..Men jag har inte tiden att läsa den "på riktigt" så distans hade suttit perfekt.

Såå..jag behöver lite hjälp?! Nån som har koll på var man hittar sånt här kul? Please let me know!

Vad jag gör uppe nu förresten? Har duschat och käkat och kollar nu på sjunde himlen, kunde inte sova så då kunde jag lika gärna gå upp och engagera mig.
Ska försöka sova ett par timmar till efter att programmet är slut..Sen är de lite mer mat, hårplattning och kaffe hos mamma.

Sen jobb igen, och det ska faktiskt bli kul! Har fått en nytändning, hoppas att det håller i sig hela veckan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0