Hungrig!!!

Hjälp?!

Nu märks det att man har kommit igång ordentligt med träningen igen. Shit vad hungrig jag är!! Käkade ändå ordentlig frukost när jag kom hem i morse..Lagom stabbig lunch, och mat efter träningen. O nu står jag här, galet hungrig igen..Tror ni man bygger muskler eller? ;) haha.

Sovit sjukt dåligt idag. Kom hem och konstaterade överlycklig att jag kunde sova i 8 timmar innan det var dags för käk och träning. Men neeejdå. Inte en chans. Vaknade ett par ggr..men kl 13 var de värst. Då var jag verkligen vaken. Låg kvar en timme..gav upp..lagade lite käk och kollade på tv..försökte sova..försökte läsa och sen sova.. Nej då.. För varmt, för mycke ljud, för mycke i huvudet..
La mig på soffan i vardagsrummet till slut...Lite svalare där framemot eftermiddagen. Och då äntligen. Vaknade med en försvunnen arm..kändes så åtminstone..Legat med den ovanför huvudet hela tiden..aj aj..

På med träningskläderna och ner till gymet. Stenhårt med bröst, triceps och axlar. Puh! Konstaterade att idioten är tillbaka. Dvs killen som tror att man bygger genom att lasta på så mycke vikter att du inte kan rubba stången /hantlarna själv...du måste ha ca 3 vänner till hjälp... dom lyfter ca 3/4 av allt.. Ja..och vad var nu meningen med det här då`?

Och sen nåt annat trist. Vad är det med folk som kurar?
Tror fan att hälften av alla som kör nere i källaren går på nåt för tillfället, Herrejesus. Tror dom själva att det är så smart? Att det inte ger några problem i framtiden? Jo tjena...think again. Idioter.
Dessutom syns det så galet tydligt..Pinsamt! På riktigt.

Nu vill jag ha mat!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0