I form

Jag vågar nog påstå att jag aldrig har varit i så bra form som jag är nu..
Var ju på gymet igår. Sprang 4.2 km...inte speciellt långt..men hade lätt fixat mer om mina fotleder inte hade bråkat som dom gör :(. Var i alla fall helt underbart att känna den energin på löparbandet fast jag var sjukt trött under dagen.

Men det blev en bra dag i alla fall.
Tvättade ju som bekant, hängde upp tvätten,bäddade rent och röjde upp lite. Hoppade dock över dammsugning och sådant så det måstegöras idag. Ska alldeles strax ta tag i det.
Jag o Eva skulle ta en tur på stan..väl i dörren regnade det givetvis så det blev IKEA och Väla istället. Mysigt det med förutom att det typ var barnens dag på IKEA...fy fan. Skrikiga förbannade jobbiga barn precis överallt...eller nej...stryk barn. Jävla snorungar är rätt ord på såna störande spöke..Usch!

Åkte hem och fixade middag...vilade i ca en timme och sen träning. Kom hm efter träningen och gick lätt en halvmil med Eva...kan man säga att jag rörde lite på benen igår? Haha..trött i ryggen idag men det ska tränas bort ikväll, nice!

Upp vid nio i morse och käkade frukost. Nu har jag kommit hem från världens bästa Mia som har klippt bort 5 cm hår och tunnat ut det lite mer, uuunderbart skönt! Huvudet känns 10 kg lättare.

Ska som sagt sätta lite fart och få ordning på hemmet..Sen blir de lunch och en bra bok i soffan.

Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du blir en bra mamma!

2007-08-21 @ 12:43:04
Postat av: BIG B

Håller med Tobbe.Och dig också Sandra, en värld med endast singlar utan barn vore ett paradis. Nej, världen vore bättre utan barn, eller hade vi funnits då? Hmm, nej.....

2007-08-21 @ 18:32:13
Postat av: Eva

Hoppas ungjävlarna kvävs av en boll i bollhavet....

2007-08-22 @ 00:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0