Ismaskinsmonstret

Just de! Det bor ett monster i vår ismaskin...Hjälp som den har skrämt mig inatt.
Ni kan ju själv tänka er..Helt tyst, i en källare dessutom. Där knallar man runt för sig själv och förbereder konferenser..Inte ett ljud..Förrän det börjar smälla värre än fan...Jo men hej du!
Inte lätt när man inte är van vid att ismaskinen står där..Den brukar ju stå i köket annars..Hmm..

Börjar likna nåt här. Har lite pappersjobb kvar och ett par andra saker jag tänkte hinna med inatt. Annars får vi ta det imorgon helt enkelt!

Tror jag ska hälsa på Pinglan innan jobb idag..Eller imorgon! Min vapendragare, på gott och ont. Inte hört nåt på ett tag (oväntat haha ;)) så det är väl dags för ett besök :)

Träning ikväll dessutom..Ikväll ska halvmilen springas på under halvtimmen.. Sätter jag den så ;) Hehe..

Neeej...hard work work! Bäst att sätta fart dom sista två timmarna! Snart dags att kramas med sängen igen..MM I like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0