Jag vill ha!!

Stövlar...mums! Finns det något roligare med hösten egentligen? Förutom det självklara med en filt, en bra film eller en bra bok?
Stövlar förgyller hela grejen ;)
Ska bli en ny jacka till vintern också, måste ha en ordentlig i år. Höll på o frysa ihjäl vintern som gick. Hittat en skitsnygg Peak Performance jacka... Dock går den lös på 3500 spänn.
Sådär kul. Men om man räknar att man har den i i alla fall två säsonger..Men ändå 1750:- kr för en vinter är rätt saftigt...eller? Hmm..tål att tänka på. Den är verkligen helt underbar!

Känns som att mitt öga ska trilla ut ur huvudet. Börjar bli förbannat kämpigt. Började när jag var på väg hit med ett ömt ögonlock. Nu sprängvärker det i hela vänstra ögat. Aj ;(
Är så grymt irriterande när man har ont någonstans i huvudet eller runt omkring, går inte att ignorera liksom :(
Muähh! Kanske skulle behöva lite vila bara?
Håll tummarna för att det är så enkelt.

Dock dröjer det många timmar än.. Först ska jag hem. Stoppa i en omgång tvätt. Iväg med Eva (som sagt - mission it is) sen ska tvätten torka och under tiden ska vi knapra i oss en ordentligt frukost. Sen är det äntligen dags för sängen..När tvätten är hämtad alltså. Ska bli alldeles sjukt underbart att krypa ner under täcket idag. Känns som att det var alldeles för många timmar sen.
Sen är det ju dags för träning på kvällen. Och middag. Sen jobb igen.
På fredag ska jag sova. INGEN ska störa mig på fredag. Ingen tvätt, ingen träning, inga mission's..Nada. Ska hem och äta frukost och sen bara sova bort precis hela dagen. Eller åtminstone fördriva hela dagen i sängen. Underbart ska det bli.

Sen är det helt plötsligt bara tre nätter kvar igen.  Har sagt det förut och jag säger det igen, galet hur fort tiden går emellanåt...eller mest hela tiden som det känns just nu iofs..Hm..

Nej..åter till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Betr. jackan får du nog tänka många ggr tycker jag
Fett pris för en sketen vinterjacka eller?

2007-08-02 @ 10:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0