Kär

Stod på dansgolvet igår...
De ringde ju som sagt och jag fick lite sms... Ställde mig med ryggen mot folket och svarade på det..
Då kommer de fram en tönt i rutig skjorta och börjar gnälla över att jag står och skriver sms

"Är du så kär att du måste skicka sms (kollar på klockan) klockan fyra på morgonen????"
Jag önskar att det var anledningen...verkligen.
Men seriöst..SKIT DU I DET!
Hade han sagt de på ett trevligt sätt...men nej..skitgnällig och sur...
So? Umgås jag med dej? Nej.
Har vi pratat överhuvudtaget ikväll? Nej.

Så håll köften o låt mig skicka sms klockan fyra på morgonen om jag nu vill de.

Förresten..Ser de kul ut om man har en kontakt som heter "lillebror" i telefonen (har ingen lillebror) o man får ett sms där det står "Hångla upp mig sen"
Hahahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0