Klibb

Det är klibbigt idag...trots regn. Har hela dagen trott att det är mycket kallare än vad det är...Jobbigt! Har resulterat i att jag har envisats med en förbannad tjock tröja, blivit varm och irriterad..krängs av mig tröjan...bara för att dra på den igen så fort jag har gått ut...Bah! Smart-Sandra i farten!
Men de har faktiskt sett kyligt ut.. Kan bero på regnet.. Ni ser ju förra inlägget..underbart när man är på väg hem... Astrött efter natten..Regn..inget paraply.. La la la..säger man inte då nä.. Snarare "helvetes jävla mögskitvädershelvetesfan" Japp, jag kan säga så många ord i följd, jag lovar!

Skit i vädret nu.
Mysig dag.
Lagom med sömn, upp och duschade..ringde Eva och informerade om att jag var vaken och att duschen var ledig. Hon kom och lånade vatten, jag fönade hår...valde film..gick o handlade grönsaker.
Ner till Eva och lånade plattång. (jo vi delar tydligen på allt). Fixade tacos...Satte i oss 4 st var..måste vara nåt sorts rekord..?? Gott vare iaf.

Sjönk ner i soffan (jag tycker om din soffa babe, nu har vi två goa soffor, på olika sätt) med kaffe...efter många om och men då Eva hade GAMMAL MJÖLK MED KLUMPAR I i sitt kylskåp... Haha jag skrattar fortfarande, sjukt kul ;) Fröken Hansson...eller fröken "Jag rensar i allas kylskåp" hade gammal mjölk...med klumpar i...!!! Haha jag vet att jag upprepar mig..men det måste liksom sjunka in ;)

Näe hörrni, om man skulle ta o jobba lite kanske.. Är iofs nästan klar redan..Haha jobbigt inatt..öhm :P

Sov gott era små troll!

image167image165

Lite sommarbilder såhär när man börjar fundera på hösten...

Kommentarer
Postat av: Evva

Jag kanske råkade ha gammal mjölk ja... Men mitt kylskåp luktar inte rutten fisk som ditt :P

2007-08-18 @ 17:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0