Men snälla ni

Hallå där...Läste era kommentarer om barnen på IKEA...Tänkte bara påpeka att jag faktiskt inte hatar alla barn...eller föräldrar. MEN skrikiga "pain in the ass" ungar som föräldrarna har NOLL koll på är det värsta jag vet.
Måste ungjävlarna följa med på IKEA så se till att dom håller käften och att ni vet var ni har dom..
Bara det jag menade..

Fördrvit en och en halv timme på gymet, nice var de! Körde ben. rygg och biceps stenhårt..Kommer att kännas imorgon kan vi kanske tänka oss, haha! Sköööönt!

Annars har jag faktiskt ine gjort ett skit. Skulle ju ta en powernap på soffan innan...den powernapen förvandlades till två timmars djup sömn...ojdå..ajdå. Aja..Skit i det, jag var ju tydligen trött och behövde sova.
Dammsuga kan jag göra imorgon.

Ska ju inte ens träna imorgon...Hör och häpna..Ska handla skor till jobb..

Nu ringer pappsen..
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0