Mördande

Jag har en mördande huvudvärk...För att inte tala om illamående.
Om ni kollar på tidpunkten för detta inlägg förstår ni nog att denna natten har varit allt annat än lugn.
Inte speciellt kul heller om jag ska vara ärlig. Har aldrig blivit så utskälld i hela mitt liv. Kaos är rätta ordet.

Det är så kul när man tvingas fatta beslut som i stort sett innebär att jag måste välja mellan pest eller kolera. Underbart. Aldrig lyckas man göra alla nöjda. Inatt tror jag ärligt talat att vi inte har lyckats med att få någon riktigt nöjd. Känns ju sjukt bra...Eller inte.

Men jag förstår varenda en. Till fullo. Jag hade reagerat precis likadant, oavsett vem det är som har skällt..Från vilken sida det än har skällts liksom.

Men allt detta har gjort att jag har hunnit dricka en cola på hela natten. That's it. Undra på att man mår sådär nu.

Skulle ju egentligen kolla på tapeter i eftermiddag med bror och mamma..Tror jag får hoppa över det och köra avslappningsdag i säng och soffa istället..

Nu måste jag fortsätta, har ju ca en timme på mig att bli klar med allt.. Dessutom börjar folk checka ut redan. Jo men hej.. Jag som hade hoppats på att åtminstone få slippa folks morgonilska över natten...Men nej, verkar som att jag är den som får ta hela smällen här.

Ni anar inte hur skönt det ska bli att komma hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0