Myskväll

En sådan har jag ikväll.
Sitter ensam i min soffa och tittar på Pearl Harbor... Kände för en deppig film..och är det något den filmen är så är den deppig.. Blir blödig bara jag hör musiken i början.
Vet dock inte om jag pallar se hela. Har en känsla av att jag kommer att somna på soffan innan dess.

Har varit en riktigt bra dag i alla fall.
Åkte ju ner till stranden och läste Aftonbladet..Tog mitt första dopp. Trodde seriöst att hjärtat skulle stanna första gången jag doppade mig.
Svägerskan kom, vi drack kaffe, käkade pilska finnar..OJ nej..finska pinnar var de ja ;) och tog två dopp till. Riktigt skönt att bara ligga där och snacka skit om alla män och massa annat :P
Låg där till klockan blev fem..åkte hem och tryckte ner en halvbränd kropp i träningskläder. Ner på gymet och körde lite bänkpress och grejor :) Kändes riktigt bra även om det var segt i början.

Har precis ätit här hemma..

ÅHhh...va söt han är mot henne...(Rafe i början)
Vill också ha det där.... :(

Nåja...Lite bilder från dagen kanske? ;)


1. Ensam på stranden ;)
2. Moi..
3-4. De perfekta sommarbilderna ;)
5. Världens underbaraste badlakan :) I like my Versace!
6. Ännu en mysig sommarbild.

Har fått rödvinsfläckar på min sittpuff :(
Så nu ska jag testa det här:

image168

Funkar det tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0