Nada

Så.. Ingen film med Petter idag. Stackaren fick börja jobba tio i sju imorgon. Duktiga med schemat iaf :P haha.
Aja, det tar vi nån annan gång.

O jag har inte kommit längre. Funderar på att slå på tv'n, sitter mest o lyssnar på mysmusik nu. Pratar med Maggis på msn.
Jag har en känsla av att vi alla har lärt känns oss själva mycke bättre denna sommaren. Så även om den har varit fruktansvärt sugig på många sätt har den väl för en massa gott med sig också. O nu säger jag inte att det har varit en dålig sommar, absolut inte. Vädret har varit katastrof...Men mycke annat har varit så mycke bättre.. Ni vet redan.

Fan vad yrt det lät..Äh jag är trött, jag skyller på det.

Funderar på att stänga av båda mina telefoner...lägga mig framför tv'n och bara ignorera omvärlden ett tag..

Det blir planen.

image200


Tänk om man kunde få den brännan igen.. :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0