"O så vill jag inte se dig här igen"

No sir...eller mam?
Inte min plan heller.

Vårt mission gick i alla fall bra, jag fick en Tapas10.
Hah..Så kan man också se det.

Jag tyckte i alla fall att vi var sjukt roliga där vi satt...Dock verkade inte grabbarna som satt omkring oss tycka att vi var lika underhållande. Wonder why? :P

Träffade Evas mamma när vi var på väg upp till mig igen för frukost. Eva fällde nån kommentar om att "Nä vi går upp till oss"
Varpå Evas mamma säger "Naw..det är ju det jag säger, det är min svärdotter, ni är nästan sambos"
Hon är go hon..svärmor ;)

o Pappa: Nej..Jag ska inte köpa jackan. Den är lila. Sjukt snygg...men lila. Kul om lila är en sjukt ful färg nästa år :S Då känns 3500 lite utkastat.
Men en ordentlig vinterjacka ska de iaf bli. Blir väl en svart...småtrist men de funkar i ett par år. Aja, den som lever får se. Först och främst ska vi boka biljetter till Sthlm...och spara pengar till Hotellet och shopping och nöje där..Bah!

Näe..Nu ska jag hoppa in i duschen. Fick skjuta på träningen till imorgon eftersom jag sov liiite länge. Så de blir dusch o lite mat nu..sen ere dags igen.
Jaja, det blir lugnt i alla fall, bara en sån sak.

Skrattretande samtalmed Gud i morse...Tur att du och jag är så perfekta som vi är ;) haha!

Ha're


image103


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0