Oväsen!

Himla liv dom för här utanför..Stackars gäster.. :/
Jepp, jag är på jobb igen.. Men det känns bra. Skönt att göra något igen. O inatt har jag ju faktiskt lite att sköta..och klockan är redan 3..hmm?

Stängde faktiskt av telefonerna igår. Stängde av datorn, släckte alla lampor och kröp ner under täcket redan vid halv elva. Blev inte så mycket tankeverksamhet som jag hade tänkt mig. Somnade vild elva och vaknade vid tio i morse. Underbart utvilad.
Frukost med Eva och sen säng-montage. Höjde oss till en stark nia..Tyckte vi iaf. Ut till pappa..sol och bad o sådant. Ett oväntat samtal från Brad? Juhupp.

Hem, ner på gymet..sprang tre km och träffade Patrik..som om man inte var varm innan liksom? ;)
Hem..la mig på sängen en timme, dusch och smink och sen ner till mamma för kaffe och en macka o slapp i soffan. Gött.
Upp på vååår gata igen och hem till Eva...imponerades av att hon var klar med sängen och blev sedan körd till Lund. Da city ;)

Livet är verkligen inte bara "klipp och klistra" även om många i min närhet tycks tro det just nu. Jag kan inte bara klippa ut två månader och klistra in nåt helt annat där. Funkar inte så.
Tack Eva som ständigt lyssnar på mitt "jag fattar inte" eller "åhhh jag vet inte" utan att försöka säga vad jag ska göra.
Tack Maggisen också som säger vad hon tycker...men i samma mening säger vad jag kommer att göra och att det är helt ok...Bara sådär. Du känner mig verkligen...

Nej...work on.. :S

image191image181

Kommentarer
Postat av: maggan

vem ska känna dig bättre än dina vänner? man vet hur man agerar i vissa situationer så man får tänka utefter dem.. :) synd man inte alltid bara kommer till insikt o fattar direkt :P

2007-08-14 @ 10:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0