Perfekt!

Tvätt inhängd.
Mat fixad.
Blommor vattnade.
Allt skit undanplockat.

Tog en lååång dusch...Fixade inpackning till håret (behövdes efter sol och saltvatten), fixade en ansiktsmask med doft av jordgubbar och vanilj, underbar! Smorde in hela kroppen i Doves "Fresh" Älskar den doften, sommar!
Gjorde dessutom en "drink" bestående av Ramlösa Kaktus, massor av lime och is! Mums

image182image183


Nu har jag dessutom plattat hår, målat naglar, hittat kläder och sminkat mig...var dock inte mycke smink som behövdes, jag älskar sol!!! Kan det inte bara va 25 grader varmt hela hösten istället? :)

Blev lite eeegoooon...så... Här har ni lite resultat också :P



Vet inte alls vad jag gör med min arm på bild 3...men den ser grymt biffig så vi kan ju låtsas att träningen redan har gett resultat ;) haha

Björn Borg linne, jeanskjol och guldsandaler..Håller det ikväll? Håller vädret ikväll rättare sagt?
Usch..ser nästan ut som att jag kör en "dagens outfit" Jag som börjar bli allergisk mot det...Det är INTE det jag gör gott folk...jag har lite halv långtråkigt.. :P

Nåja, Hamnpaviljongen ikväll! Ses vi där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0