Run for your life

Två och en halv timme kvar inatt. Det är helt galet vad tiden (och jag) springer numera.

Konferenser klara, massa extrajobb (pappersjobb o grejor) som är kvar. Har nog att roa mig med en stund till.. På tal om att roa. HAHA jag är bättre på att förklara än vad du är Pinglan ;) In your face.. ;) Näe..Ska väl inte vara elak, vi vet ju redan att jag är bäst :P
Hrm :D

Jag ska jobba ett dagpass i nästa vecka. Mitt favoritpass dessutom. Fredag kväll! Gött. Det är då man springer som mest, träffar mest folk och har sjukt roligt på jobb. Ser vi fram emot. Är ju hemma i lägenheten vid tolv på natten i alla fall så.. Om vi nu inte ska köra ett glas vin eller två i Lund. Beror väl på vem som ska med :P

Blir mycket Lund i nästa vecka. Ska hit på tisdagen också, hotellmöte..Ett spännande sådant!

Har ni tänkt på en sak förresten..Så frisk luft det är nu! Riktig höstluft!! Rätt mysigt faktiskt..Funderar på att sticka upp i Pålsjö och promenixa i nästa vecka. Mys när hösten är på G.

Började nästan se fram emot snö innan...Finns inget mysigare än när dom första snöflingorna faller :). Förra vintern var trevligt...Sena kvällar med cider i Lund..Och snöstorm..haha.. Tror jag vet nån som sitter och skrattar nu..

Nej shit..Måste jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0