Sandra-attack

Hjälp!?

Konversation med en mycket arg man för två minuter sedan:

-Sandra
-Hej, jag känner ju tydligen inte dig så kan du LÄGGA AV MED ATT SKICKA EN MILJON SMS TILL MIG?!?!?!
-
Öhh va?
-MEN FÖR I HELVETE! Jar har fått 25 sms av dig under den senaste KVARTEN!!!!
- Eh..men jag vet inte vem du är?
- NEJ PRECIS! Så sluta med din sms-terror!!!!!
- Men vafan yrar du om? Om jag inte känner dig, och inte har ditt nummer, varför i helvete skulle jag skicka massa sms då???
- Ja inte FAN vet jag! Du är väl lika dum i huvuet som alla andra tonåringar!!!!
-TONÅRING??? Jag är 22 år, vafan snackar du för skit???

Så höll vi på typ i fem minuter...under tiden är det nåt som piper konstant i min telefon..
Jag sneade och bad gubbjäveln fara och flyga med sina fantasier..
Lägger på.

22 leveransrapporter....till HANS nummer. HUR I HELA FAN gick det här till???? Telefonen har legat på bordet. Jag har skickat iväg ett sms 22 ggr till samma människa.....Vars nummer jag inte ens har. trycker bort leveransrapporterna för att kolla vad jag har skickat. Inget. Sista sms:et har gått till Foffo...
WHAT?!

Nån mer än jag som tror att min telefon har flippat??

O NEJ tranbärs-fucking-fläckarna har inte gått bort :(

Kommentarer
Postat av: Karin

det var faktiskt snäppet värre det!

2007-08-10 @ 20:27:33
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Dina

Haha!!
Stackare.. :P en liknande sak har hänt mig.. Min mamma ringde och väckte mig och frågade varför jag var sur på henne.. Eh, va? då hade hon fått ett sms av mig, som svar på det hon skickat tidigare att jag behövde prata med henne blabla.. Men jag hade inte ens läst det jag fått av henne och jag hade definitivt inte svarat på det, eftersom jag låg och sov. Det fanns inget i min "skickade meddelande" heller. Strange!

2007-08-13 @ 09:32:10
URL: http://walfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0