Sängfösare och bilderna

God middag gott folk :)

Yes, även gårdagen blev riktigt bra.
Hoppade ju ner på playan (körde på tropical eftersom jag hoppades på sällskap från Eva). Låg där o stekte..Eva fick fullt upp på jobb och kunde inte komma...Vid det laget höll jag på att bli galen på alla galningar som låg omkring mig. Jag låg verkligen i mitten av alla dårar. Men men..Olle kom och babblade lite sen kom Nicco och berättade allt jag behöver (?) veta om stenar....tack vännen...verkligen! Uppskattar det nåt sjukt.. Hrm..

Vandrade hem efter denna underbara stenlektion..satte i mig lite käk och däckade på soffan..Hjälp vad vamrt det var! Foffo ringde och vi stack ner och tränade..Fy fan! Aldrig mer köra intervallträning i 4 km i den värmen. Har seriöst aldrig varit så varm i hela mig liv. Låg rakt upp och ner och bara koncentrerade mig på att andas. Jobbigt läge..

Hem och lagade käk till Foffo och mamma...Träffade Patrik på vägen från Konsum.. Skulle fan kunna äta upp honom.. Hjälp!
Käkade en pastaröra och sen glass på det :) Fick kollat klart på Stolthet och Fördom också. Så nu har vi sett alla 6 avsnitten..igen :) Men bra är dom!

Mina besökare vandrade iväg och jag placerade mig i fönstret...pratade med Eva och vandrade ner till henne för en sängfösare och lite skitsnack..Kom dessutom fram till vad vi ska ha på oss imorgon, bara det är ju en bedrift.

Sov apa inatt, hade alla fönster vidöppna och ändå var här ingen luft :( Men men, är uppe nu, diskat upp två ton sen igår, käkat frukost med Eva..skrattat ihjäl mig åt en idiotinsändare i HD "Varför har polisen sirener på?" Du..Anders..Skärp dig!
Nu sitter jag med kaffe i soffan och ser fram emot en extremt lugn dag. Ska i stort sett bara träna och inget annat. Perfa!

Tänkte passa på att visa bilderna från i onsdags också..


1. Eva och Maggis

2. Jag och Eva..Vad vi gör? Jaaaduu...?

3. Jag och Maggis

4. Vi tre :)

5. Avslutning med glass i Evas säng

6. Tropical Beach från igår ;)


Kommentarer
Postat av: Eva

Patrik = LÄTT hetast i stan!!!!! Vilken dag som helst i veckan!!!!! Ahhhhh

2007-08-10 @ 20:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0