Schulmania..

Jag har nog det.. Jag är beroende, lätt!
Skrattar dock extramycke åt ett inlägg som gjordes av Calle igår. Haha..Ojdå..Ajdå :P

Har kommit fram till en bra grej idag..Killen med bullarna är inte bara snygg, han är trevlig också.
Nice..And we like it!
Om en timme sitter jag nästan på tåget. Hem till frulle med Evova :P Sen ska hon flytta in i lägenhet.. Finally är vi grannar babe! O Sandra..hon ska sova.

Känns som att de börjar släppa lite i ögat också..Shit..i detta tempot som allt går åt rätt håll skulle man kunna tro att jag har en mille på kontot och ligger på playan i Karibien..om tjaa..vad ska vi säga..en vecka kanske?

Man borde kanske skrapa en triss? :P

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Skapa en eller två till mig oxå

2007-08-03 @ 23:54:40
Postat av: Pappsen

Skapa en eller två till mig oxå

2007-08-03 @ 23:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0