Sen kväll..

Det blev sent igår. Sista gången jag kollade på klockan var den halv två.
Jaja, spelar mindre roll då jag hade galet trevligt och roligt! Underbart att träffa Maggis igen, hade massor att ta igen och det var knappast tyst en minut.

Hon fick mig dessutom att inse det självklara. Det är inte det här jag vill ha. Inte ett dugg. Borde kanske ha fattat det innan, men bättre sent än aldrig som dom kloka säger ;) haha! Ju mer jag berättade för henne och lyssnade på mig själv..desto självklarare blev det. Jag vet precis vad jag vill ha, och inte är det de här!

I alla fall.. Eva mötte upp vid halv tolv..Satt o babblade lite alla tre innan Maggan begav sig hemåt.. Jag och Eva sippade på en cider och kollade in Henke Larsson lite innan vi också bestämde oss för att det var nog.
I en taxi och hemåt...Hämtade täcke och tandborste hos mig och sen ner till Eva för glass och sömn.

Vaknade vid sju i morse av att vi låg i en bastu... usch vad varmt det är på vår gata! Men men.. Man ska ju ta vara på dagen som det så fint heter. Ska pallra mig ner på playan och sen möta upp Eva på för en lunch och ett dopp :). Mys!

Ikväll blir de träning och sen Stolthet och fördom med mamma. Nice!

Bilder från igår kommer senare, nu ska jag hoppa iväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0