Set You free

And I've been trying every day to forget you
Now I know that it's just aint right

Sandra är totalförvirrad. Ena delen säger "lägg ner lite tid".
Andra delen säger "Bara lägg ner, det är inte lönt"
En tredje del säger "Du vet vad du vill....innerst inne.."

Jupp. Stämmer nog. Haha :)
Men vet ni vad? Jag är inte bitter i alla fall! Haha..Underbart väder. Blev lunch för Eva och slapp för mig på gräset innan..Läste HD ihop (den som kom med posten) och softade lite. Sen hem och diska och plocka undan lite. Sen på med lite kaffe och ner till gumman med två muggar innan hon skulle iväg på jobb..Hade liiite problem med att få igen hennes fönster, jobbigt läge om de ska va så alltid..Hm..

Nu sitter jag här och stirrar surt på högen med tvätt som ska hängas upp..Måste stryka dukarna och lägga på i köket också. Mah.. spännande. Men vågar inte riktigt slänga mig i solen idag. Ryggen kommer nog att brännas liiite då.. Hade varit perfa med sol imorgon också..När man har pausat från solen idag. Men tja..utsikterna för det är väl sådär.. Men det löser sig!

Neeej...om man skulle ta tag i tvätten kanske och sen ta en dusch och fixa naglar och lite sånt mysigt. Går omkring sådär härligt osminkad och är bara nöjd med den lilla färg man har fått i huvudet, det gör massor..känner sig sjukt mycke fräschare!

Aja, så här i sommartider blir det lite Hawaiibilder. (Sorry att det tog sån tid)



FAN vad segt det är att ladda upp bilder idag, nu pallar jag inte fler.

1. Me i Hawaiiutstyrsel
2. JA, jag la ner lite tid på denna palmen
3. O japp, Eva la ner liite tid på att klippa bokstäver
4. Jag och Nicco
5. People i soffan
6. Dina är på G
7. Min riktigt palm, inte lika svår att fixa ;)
8. Sööööta Malin
9. Johannes...Klockrena "kläder"!
10. Hajen Kurt-Arne var lätt populärast på denna festen ;)
11. Grabbarna grus ;)
12. Jag och gumman kramaaas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0