Sjunde himlen

Sitter i soffan och kollar på det nu...Detta avsnittet är faktiskt riktigt bra..Även om jag emellanåt kan tycka att den familjen är lite vääääääl överdrivet perfekt.
Avsnititer idag hadlar i alla fall om att Ruthie har en brevvän som är i Afghanistan och kämpar mot terrorn...Riktigt bra!

Ska ta mig ner på stan om en kvart..Stön. Ska bli skönt med luft och att få röra på sig..Men shit vad trött jag blev efter maten. Blev nog lite väl mycke på tallriken med tanke på att jag har käkat en stadg frukost och korv på IKEA innan idag..men men..Mätt är jag i alla fall..hellre det än hungrig!

Nepp..ska värma upp plattången och platta till "luggen" lite o slänga på lite mascara..ska ju inte låta mammsen vänta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0