Skam den som ger sig

Juste! Man ska aldrig ge sig.
Höll på att göra det i natt.... #¤&%(#%# kopiatorn vägrade fungera..Det gick att trycka två ex av vår "interntidning" i taget..Små jobbigt med tanke på att jag ska ha över 60 exemplar..

Meeeen.....trycka trycka..O nu är dom klara, man inte ge upp, så äre ;)
Mamma Mamma! Sandra duktig...Haha och jättetrött.

Huvudet är fortfarande ömt men börjar släppa lite..känns ungefär som tre dagar efter att någon dunkade det i en vägg nu ;)

Ha en bra dag gott folk, nu ska jag fixa mitt sista... 9 arbetstimmar kvar denna veckan. O de ska bli riktigt skoj att jobba inatt, party och bra folk! Yeah!

Kommentarer
Postat av: Mikke

Helgen blir relativt lugn, förutom ett besök i eskilstuna imorgon med öl, trevligt sällskap o festival. Ikväll ska jag attackdregla på mig själv o vila upp mig. ;)Partieee imorrn då? Nice. ;) Och ge dig aldrig, en pappersspottande drake kan alla besegra! :D

2007-08-17 @ 06:35:15
URL: http://www.uns0rted.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0