Skinka på

Vet inte varför jag kom att tänka på det...Men det är synd att Calle dödade "Skinka på" haha...
Är annars ett totalt klockrent uttryck!

Nu äre snart hemgång, exakt en halvtimme kvar..Hoppas bara att jag hinner med 07,22 tåget...blir så satans sent hem annars.. Jag vet ju en som lär somna gott på tåget iaf.. Moi!

Tror jag ska va klar med allt här nu, Perfa!
Längtar mest av allt efter min säng nu, blev galet trött när allt folk försvann, även om det är skoj så tar de på krafterna med massa partysugna människor i huset. Speciellt när det var ett tag sen de var så mycke folk här på samma gång. Aja, hela hösten lär väl bli likadan så man kommer ju in i det igen!

So long suckers ;)

image121

Heeeeej väggen, ska vi kramas? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0