Skit också.

Dessa räkningar. Dom gör mig galen.

Denna månaden är körd innan den ens har börjat..Tågbiljetter och CSN. Plus en skitlön. Grattis Sandra...du har typ 1000 spänn att leva på denna månaden. Va kul. Eller inte.
Blir mycke film och lite party framöver. Men de funkar det med...Blir en utgång på lördag dock...utan VISA kortet i plånboken kan jag informera om.

Nästa månad är det ju dessutom Sthlm som väntar. Blir säkert bra det med.

Har iaf skickat ut en jobbansökning idag. Det kostar för mycket att pendla, det är bara att konstatera...1000 spänn i månaden är jäkligt mycke pengar.

Skulle behöva massage också, min rygg tar död på mig...Men icke..
Vi väntar med det också...

Nån som har ett extrajobb i bakfickan till mig?

Kommentarer
Postat av: mamma

Du kan jobba på partybolaget på lördag, 300:-, kan det vara något?

2007-08-23 @ 15:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0