Slapp

Ja, verkligen.
Idga är en sådan dag. Somnade nog nån gång mellan 4, 30 och 05. Spännande med tanke på att klockan ringde 8..Bah! Snoozade till 08.36 och fick helt enkelt snällt öppna ögonen och se till att släpa mig upp då.. Riva ner sängkläderna och masa mig mer till tvätten....Masa..verkligen rätt ord. Flipflops, mjukiskläder och håret uppsatt i nåt som jag inte vet vad det liknande..heting..not...

Har piggnat till lite sen dess. Stoppade i tvätten, diskade, gick och handlade lite juice och stoppade in resten av tvätten. Gjorde en megafrukost med Eva...Rostat bröd, fullkornsbröd, ägg, youghurt...mums! Bra start på dagen! Kom på att det enda vi fattas är lite grönt..så nästa gång blir de färsk frukt och lite gurka ;) haha.

Ska ner och vika och hämta upp min tvätt om fem minuter. Sen ska all tvätt hängas upp..Det ska bäddas, vädras och det sista efter frukosten ska diskas...
Funderar på att dra över hemmet med dammsugaren också..Kunde ju vara trevligt.
Sen vet jag inte.. Det blir en vääääldigt lugn dag. Ska ju träna senare...och ännu senare än så blir det en LÅNG prommis. Skönt.

Sååå...förslag på vad jag annas kan göra idag? Lugna förslag tack..Inget ansträngande för Sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0