Sliten!

Det blev riktigt lugnt på drink-fronten igår. Tre totalt. Men trött...Det är jag! Nåt så in i...
Men det har väl sina förklaringar när man somnade fem och gick upp tio för o käka frukost med babe ;)
Blivit spegeluppsättning, låååång promenad (följde Eva till jobb och sen en bit för mig själv), samtal med Zachi och middag hos mamma...Oj...Jag har ju faktiskt gjort en massa idag. Inte en helt bortkastad söndag med andra ord, skönt det!

Var sååååå fruktansvärt kul igår. Stod ett tag och bara skrattade så att tårarna rann, mitt på dansgolvet. DÅ har man skoj!

Började kvällen på HP (JA nicco..HP) Dock kände vi ungefär tre personer där.. Vidare till Cardinal när Eva slutade..En sväng på Utposten (inge vidare) och sen intog vi Cardinal igen.. Massa folk..Inga direkta kändisar. Lyckades bli fotade tll två mingelsajter på mindre än två minuter..Jo men hej du!

Hamnade till slut längst in med Kenny och hans vän. Hjälp vad jag garvade. Sällan man skrattar så mycket på ett dansgolv! Det tåls att sägas flera ggr: Killar som är ute för att ha kul istället för att ragga är SÅ mycket roligare. Helt underbart! Kung Fu Fighting, en liggande Kenny, en Eva med konstig frisyr och en Sandra som blev runtburen tills jag väste "JAG HATAR NÄR FOLK SKA BÄRA PÅ MIG UTE" haha...oj va fort jag blev nersläppt :P

Roligast var dock avslutningen på kvällen.
"Allså...du som jobbar där...Känner du möjligen en kock som heter Eva?"
La mig dubbel när det gick upp för killen att Eva var Eva och att Jag knappast var rätt person att fixa ihop Kenny med.. Har man känt varandra sen man var 16 eller nåt så är de kört :P
Sen finns det ju andra omständigheter också ;) Haha!

Skrämde dessutom ihjäl taxichauffören på vägen hem...Vilken torrboll!

Jag: O så svänger du vid Gasverskbacken, det är mycke närmre och så slipper vi ryka ihop med dig.

Killen svänger inte och jag och Eva suckar "Men åh..det var ju här du skulle svänga"

Han: Amen oj...jag ska gottgöra det.
Jag. Kör du oss in i porten då så vi slipper bli mer blöta?
Eva: Alltså...jag hade ju tänkt mig nåt helt annat, typ kli på ryggen
Han: Eh nej alltså inget sånt. Jag drar av några kronor..Jag måste köra vidare...
Jag: Eh..vi skojar...
Han: Eh..ah...80 kr...

Livrädd...Juhupp....Inte alla som uppskattar vår humör halv fem på morgonen tydligen?

Aja...Nattinuffsan nu ska jag sova en...två timmar på maten ;)

image248
En av bilderna...nästa kommer väl i veckan....

Kommentarer
Postat av: Eva

Läser detta inlägget igen. Fan va roligt vi hade det! Mkt möjligt att det kommer vara årets roligaste utgång!

2007-09-10 @ 19:12:48
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0