Slöboll

Det är jag det... Idag i alla fall.

Har bäddat, plockat undan alla tidningar som låg och skräpade, sagt uppmin prenumeration på IFORM. Hinner ju aldrig läsa tidningarna i alla fall. Har tre upplagor nu som ligger här någonstans och väntar på att bli lästa. Har inte ro i kroppen till att ligga still och läsa längre tydligen. Skumt..

Har dessutom defragmenterat min dator. Funderar nu på att släpa fram strykjärnet och stryka dukarna till köksbordet och plocka in disken.. Hum..Sen är det väl dags för lunch har jag en känsla av?

Juhupp... Får väl ta en promenad..eller kolla in på aftonbladet och se om det har hänt nåt spännande i världen?! Någon annan som har en idé`?
Borde nog ta en koll på mitt konto också..Har iofs knappt rört mitt kort denna veckan..Men det är två stora utgifter kvar..Klippning och färgning och tågkort :S möh.

Men men.. so far so good..två veckor till lön ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0