Sömnproblem

Givetvis.
Gick ju och la mig vid tolv. Fick ett par sms, av olika människor..? Jahaja.
Somnade...och nu är jag klarvaken. Otroligt trött och borde verkligen sova. Men klarvaken.
Jobbade natt i fredags...och var hemma sex söndag morgon efter lördagspartyt...Nån som tror att mitt huvud är lite vant vid att jobba och vara vaken på natten?

Vad gör man nurå?
Får väl inventera i kylen och trycka i mig en macka eller nåt...Ska ju upp och tvätta om sex timmar..Egentligen börjar tvätt-tiden sju, men orka? Nepp. o Så mycke tvätt har jag inte ens..Löser sig nog.

Har fällt två extremt smarta kommentarer idag..

Sitter och lyssnar på RIse Up.. Mamma och Eva är här.
Sandra säger:
"Åhh...detta är verkligen en sån låt man vill vara riktigt hög till"
VA? Nej..inte riktigt det jag menade..

Nästa.
Sitter hemma hos Eva men öppet köksfönster. En unge gapar nästan halsen av sig varpå Sandra kläcker ur sig:
"FÖr helvete om du vill att din jävla unge ska överleva natten så är de bäst du stryper den"

Jahaaa....för det gör att ungen överlever eller? Hm...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0