Speeeeedoooos

Haha nej, jag har faktiskt ingen aning om vad jag menar med den rubriken...Aja, fult är de iaf :P

Om två och en halv timme har jag 27 timmar kvar att jobba denna veckan ;) Haha Sounds good to me om jag ska vara ärlig.
Nätterna går hyfsat fort nuförtiden, kan bero på att man har liiiite mer att göra. Men än är det långt kvar till högsäsong..Eller långt och långt, en månad ca sen är vi igång igen!

Idag ska i alla fall bli en mysig dag. Sömn i massor och sen mys med älskling (i detta fallet Eva) vi ska äta tacos och kolla på film. Skönt att göra sånt när man inte ska träna. Känns ordentligt i kroppen att man har legat i i två dagar nu. Först en löprunda och sen styrkan igårkväll.. Nåja ;) Kommer att bli grymt "fit" sen... Nästa vecka ska de ökas i samtliga övningar..Fy fan vad det kommer att kännas..haha!

image185
Fast mycke bättre än såhär kan det väl inte bli eller? Haha näää....jag är inte såhär ego egentligen ;)

Kommentarer
Postat av: Mikke

Eeeeeeego! ;P

2007-08-15 @ 06:30:26
URL: http://www.uns0rted.com/blogg
Postat av: Mikke

Lyxigt! Jag börjar om en halvtimme, ischa! Ska försöka ha en bra dag iaf, o du får väl sova gott o sen ha en trevlig eftermiddag/natt? ;)

2007-08-15 @ 06:35:03
URL: http://www.uns0rted.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0