Tankeläsare?

Nej, jag är inte det.
Jag är ledsen.

Det finns inte mycket jag inte skulle göra för våra gäster. Men jag kan inte (oftast inte i alla fall) räkna ut i förväg hur alla vill ha det eller om det är speciella önskemål. Självklart vet man exakt vad vissa vill ha och kan känna av en massa människor och på det sättet gissa.
Men att räkna ut saker som gästen knappt verkar veta själv. Det är svårare.

Jag avskyr verkligen att inte göra gäster nöjda till 100%. Det är ju faktiskt det som är mitt jobb, ett jobb som jag tycker om. Men ja.. Jag är som sagt inte tankeläsare, även om jag ibland önskar att jag vore det!

Vilken natt det här blev.

Vet ni vad jag mer avskyr? Att missta mig så grovt på personer.
Inte ofta det händer, men när det händer så händer det ordentligt.
Tydligen.

Kommentarer
Postat av: Mikke

Ugh, lite småbitter sådär inatt?

2007-08-16 @ 06:54:00
URL: http://www.uns0rted.com/blogg
Postat av: Tobbe

Tydligen existerar Hydra fortfarande!

2007-08-16 @ 08:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0