Time to pray!

står och lyssnar på den nu... japp..Står. Sätter jag mig ner är jag rädd för att jag inte kan resa mig igen...satan vilken träningsvärk jag har...Där får man för att man ska vara tuff på gymet..
Aja, ska gå bort lite av den sen...ska ju ner och möta Eva efter att hon har slutat jobba..Hoppas på att en såpass lång promnix hjälper!

Som ni ser nedan är tavlorna o köket på plats nu...Satte även upp tavlan i sovrummet av bara farten...och lyckades överleva IKEA...inga barn överkörda med en kundvagn eller nerslagna med en spegel. Köpte en spegel ja...förutom en helvetes massa tavelkrokar...Vad skulle jag med 36 till? IKEA verkar tro att mit hem ska tapetseras med tavelkrokar...eller ja, snarare tavlor kanske?
Skitsamma...behöver typ en till...Haha. Så...har va 30 över..nån som behöver: give me a call ;)
Som sagt..spegel till hallen är nu inköpt och ska sättas upp imorgon, behövs nämligen en borr och plugg..dessa förbannade plugg..Vad gjorde man innan dom fanns? Räknade kallt med att spegeln hade en livslängd på 1 vecka? Eller?

Har faktiskt dragit runt på Fido (dammsugaren) nu också..Känner mig extremt duktig. Dags för lunch..så snart jag har kommit på vad jag ska äta..Hum.. Några tips?

Ska ner på stan när mammsen har slutat och införskaffa jobbskor..Hoppas det funkar på mina stackars fotleder.. :( Dom mådde sådär bra igår.. Får se hur de går efter halvmilen imorgon!

Nej.. Mot kylen och frysen.. Får se vad vi hittar där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0